Molnár, Gyöngyvér (2016) Technológiaalapú tesztelés az oktatásban: a problémamegoldó képesség fejlődésének értékelése. Doctor of the Hung. Acad. of Sci. thesis, Szegedi Tudományegyetem.
  | 
            
              
Text (Doktori mű)
 dc_968_14_doktori_mu.pdf Download (5MB) | Preview  | 
          |
  | 
            
              
Text (Doktori értekezés tézisei)
 dc_968_14_tezisek.pdf Download (679kB) | Preview  | 
          |
  | 
            
              
Text (Pléh Csaba bírálata)
 Pléh Csaba.pdf Download (327kB) | Preview  | 
          |
  | 
            
              
Text (Dörnyei Zoltán bírálata)
 Dörnyei Zoltán.pdf Download (1MB) | Preview  | 
          |
  | 
            
              
Text (Nahalka István bírálata)
 Nahalka István.pdf Download (649kB) | Preview  | 
          |
  | 
            
              
Text (Válasz - Pléh Csabának, Dörnyei Zoltánnak, Nahalka Istvánnak)
 Válasz.pdf Download (394kB) | Preview  | 
          |
  | 
            
              
Text (Bírálóbizottság)
 Bírálóbizottság_Molnár Gyöngyvér.pdf Download (96kB) | Preview  | 
          |
  | 
            
              
Text (Bírálóbizottság értékelése)
 Értékelés_Molnár Gyöngyvér.pdf Download (86kB) | Preview  | 
          
      Official URL: http://opac.mtak.hu/F?func=direct&local_base=MTA01...
    
  
  
  | Item Type: | Thesis (Doctor of the Hung. Acad. of Sci.) | 
|---|---|
| Additional Information: | Doktori pályázat eljárásra bocsátva (2016. november 18.) Nyilvános védés engedélyezve (2017. április 10.) Nyilvános védés kitűzve (2017. július 5.) A nyilvános vita helye: MTA Székház I. emeleti Felolvasóterem A nyilvános vita időpontja: 2017. szeptember 12. (kedd) de. 10 óra 30 perc MTA doktora cím odaítélve (2017. november 17.) | 
| Subjects: | L Education / oktatás > L1 Education (General) / oktatás általában | 
| Depositing User: | Ildikó Náhlik | 
| Date Deposited: | 23 Nov 2016 07:16 | 
| Last Modified: | 30 May 2019 12:18 | 
| URI: | https://real-d.mtak.hu/id/eprint/920 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Edit Item | 




